سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی (ره):

دانش آموزان نیازمند در دفتر مهربانی خیرین مشق می‌نویسند

محیط گفت: بسته‌های لوازم التحریر در قالب پویش ملی شور عاطفه‌ها و با شعار "همه باهم مشق مهربانی بنویسیم" به دانش آموزان نیازمند بندر امام اهدا شدند.

سمیه محیط، رئیس کمیته امداد شهر بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پویش ملی شور عاطفه‌ها با هدف تامین مایحتاج تحصیلی یک هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود که با توجه به شیوع کرونا و تغییرات نظام آموزشی، ارائه ملزومات و تجهیزات آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان و پرداخت کمک هزینه تحصیل در اولویت این طرح قرار گرفته است.

او با تاکید بر پیش بینی تدابیر لازم جهت پیشگیری از ترک تحصیل دانش آموزان و دانشجویان افزود: خیرین و نیکوکاران بندر امام خمینی (ره) می‌توانند با پرداخت مبلغ ۱۵۰ هزار تومان کمک هزینه خرید کیف و لوازم التحریر برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند مناطق محروم شهر، حامی آن‌ها باشند و در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی پس از ترک تحصیل نقش ایفا کنند.

محیط با بیان اینکه به منظور رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، همچون پارسال، پایگاه‌های کمیته امداد در سطح شهر‌ها مستقر نمی‌شوند و جذب کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌ها با روش‌های غیرحضوری صورت می‌گیرد، اظهار داشت: مردم نیکوکار بندر امام خمینی (ره) و سایر شهرستان‌ها می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۴۵۲۲ و یا شماره‌گیری کد دستوری #۱*۰۶۱۲۹*۸۸۷۷* کمک‌های خود را به دست دانش‌آموزان نیازمند برسانند.

به گفته رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی (ره)، پارسال با کمک شورای راهبردی پتروشیمی‌ها ۶۰۱ تبلت و با مساعدت ویژه پتروشیمی لاله و خیرین و نیکوکاران یک هزار و ۸۰۰ بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

پویش ملی شور عاطفه‌ها با هدف کمک به تامین مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند از ۲۰ شهریور امسال در بندر امام خمینی (ره) همزمان با سراسر کشور آغاز شده است و تا ۱۱ مهر ادامه دارد.

انتهای پیام/گ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.