سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحمانی:

چهارمحال و بختیاری کمترین میزان فوتی ناشی از پیک پنجم کرونا را داشت

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: چهارمحال و بختیاری کمترین میزان فوتی ناشی از پیک پنجم کرونا در کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، دکتر فریدون رحمانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: در پیک پنجم شیوع کرونا و در ۵ ماهه گذشته امسال، از نظر موارد بستری ناشی از این بیماری استان چهارمحال و بختیاری رتبه اول را داشته است.

او افزود: بر این اساس در طول پیک پنجم بیماری کرونا، بیشترین موارد بستری ناشی از این ویروس در بیمارستان‌های کشور در استان چهارمحال و بختیاری به ثبت رسیده است.


بیشتر بخوانید


دکتر رحمانی اضافه کرد: همچنین به واسطه تلاش کادر بهداشت و درمان، کمترین موارد فوتی ناشی از کووید ۱۹ در کشور به استان چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.

او ادامه داد: اخیراً علی رغم اینکه میزان و شیب ابتلا و بستری ناشی از کرونا در استان به صورت نزولی می‌باشد، اما در اواخر هفته گذشته موارد بستری افزایش یافت که جای نگرانی دارد.

دکتر رحمانی با بیان اینکه ویروس کرونا همچنان در جامعه در حال گردش است گفت: هرگونه تجمعات و دورهمی ممنوع است و توصیه می‌شود اگر مردم از خانه نشینی خسته شده اند به صورت خانوادگی در ساعت‌های خلوت شبانه روز در طبیعت سپری کنند.

او افزود: همچنان رعایت ۲ متر فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و رعایت بهداشت دست‌ها برای جلوگیری از ورود به پیک بعدی الزامی است.

دکتر رحمانی اضافه کرد: چنانچه خود مراقبتی و شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت شود به زودی شاهد پایان پیک پنجم خواهیم بود، اما در صورتی که رعایت بهداشت با غفلت و سهل انگاری باشد ممکن است موجب بعدی به صورت سخت‌تر و سنگین‌تر فرا رسد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.