رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: به دنبال تداوم روند نزولی شیوع بیماری کرونا، تمامی شهرستان‌های این استان از وضعیت قرمز خارج شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، دکتر مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: به دنبال تداوم روند نزولی شیوع بیماری کرونا، تمامی شهرستان‌های این استان از وضعیت قرمز خارج شدند.

او افزود: بجز شهرستان‌های کوهرنگ و خانمیرزا که بلحاظ میزان شیوع بیماری کرونا در وضعیت زرد قرار دارند، وضعیت سایر شهرستان‌ها نارنجی است.


بیشتر بخوانید


دکتر شیرانی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۶۸ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد ۱۴۹ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

او ادامه داد: طی ٢۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۱۵۷ نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و ۳۰ از بستری شدگان مشکوک به کرونا در مراکز بیمارستانی استان مثبت قطعی اعلام شد.

دکتر شیرانی اضافه کرد: هم اکنون ۴۱۶ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۳۳۸ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

او گفت: طی ٢۴ ساعت گذشته متاسفانه ۴ مورد جدید فوتی گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری هزار و ۵۲۲ نفر است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.