سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح مرکز نمونه گیری کرونا در مجموعه ورزشی آموزگار اهواز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از افتتاح مرکز نمونه گیری کرونا در مجموعه ورزشی آموزگار با حضور جمعی از مسئولان خبر داد.

صادق نیسی گمراوی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور سهولت در روند نمونه گیری کرونا و جلوگیری از ایجاد تجمع در مراکز بهداشت، مجموعه ورزشی آموزگار در اختیار دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و مرکز بهداشت غرب قرار گرفت.

او با بیان اینکه این اقدام برنامه‌ای مشترک بین اداره آموزش و پرورش ناحیه یک، مرکز بهداشت غرب اهواز و قرارگاه جهادی سردار شهید علیخانی است، افزود: با حضور فرهاد ابول نژادیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، مهران احمدی بلوطکی رئیس مرکز بهداشت غرب و زارع زاده، نائب رئیس شورای اسلامی افتتاح شد و کار خود را آغاز کرد.

به گفته نیسی گمراوی؛ این مرکز همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب پذیرای شهروندان برای انجام نمونه گیری و تست بیماری کووید- ۱۹ است.

براساس توصیه‌ها و هشدار‌های پزشکان و متخصصان، تزریق واکسیناسیون کرونا به معنای پایان بیماری منحوس کووید-۱۹ نیست و شهروندان باید همچنان به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک، خودداری از حضور در مراسم عروسی، عزا و دورهمی‌های خانوادگی پایبند باشند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.