سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم دسترسی‌ها به کارگاه‌های آموزشی و وبینار‌های ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی

دسترسی علاقه‌مندان به طور رایگان به کارگاه‌های آموزشی و وبینار‌های ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی تداوم دارد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شهرتاش رزم‌جو، مدیر درگاه مجازی مرتبط با کارگاه‌های آموزشی و وبینار‌های ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی، درباره جزئیات این بخش گفت: خوشبختانه آموزش در بستر‌های مجازی این فرصت را برای علاقه‌مندان فراهم می کند که در صورت نبود فرصت مشارکت در کارگاه‌ها بر اساس زمان اعلام‌شده، در آینده با دسترسی داشتن به فایل آرشیوشده، بهره‌برداری لازم از این دوره‌ها را داشته باشند.

او تصریح کرد: در پی برپایی کارگاه‌های آموزشی و وبینار‌های مرتبط با ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی در بستر مجازی، علاقه‌مندان همچنان فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه آکادمی آنلاین با نشانی lmsspace.com، به کارگاه‌های آموزشی و وبینار‌های این رویداد به طور رایگان دسترسی داشته باشند.

رزم‌جو درباره لزوم مشارکت فراگیر تمامی مؤسسات و مراکز آموزشی با کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در زمان برپایی رویداد‌های گوناگون اذعان داشت: جشنواره‌هایی مانند جشنواره مد و لباس فجر و همچنین رویداد‌هایی همچون نمایشگاه لباس عاشورایی فرصت بسیار مناسبی را برای همراهی هر چه بهتر بخش‌های دولتی و خصوصی حوزه مد و لباس فراهم می کند و در این میان، با هم‌افزایی هر چه بیشتر این دو حوزه و به اشتراک گذاشتن توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها از سوی هر کدام، شاهد اتفاقات بهتری خواهیم بود.

این فعال حوزه مد و لباس در پایان گفت: شیوع ویروس کرونا آسیب‌های بسیاری را به هنرمندان در بحث کسب‌وکار وارد کرد، اما یکی از پیامد‌های مثبت این جریان، ایجاد عدالت آموزشی در سراسر کشور بود کمااینکه بسیاری از هنرجویان حاضر در کارگاه‌های مجازی ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی، از استان‌هایی به جز تهران حضور داشتند. حال‌آنکه در سال‌های گذشته، به دلیل بُعد مسافت، این فرصت همراهی را از دست می‌دادند.

ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و با شعار «سیاه‌پوش گشت فلک از برای حسین (ع)»، از سی‌ویکم شهریور تا سوم مهرماه ۱۴۰۰ در فرهنگستان هنر برپا می‌شود.


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.