سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیر نزولی آمار بستری‌های کرونایی در کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت : خوشبختانه آمار بستری‌های کرونایی در استان سیر نزولی پیدا کرده، ولی تسریع در این روند به میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مراجعه سریع‌تر افراد برای واکسیناسیون بستگی دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : بر اساس آمارها، استان کرمانشاه به قله پیک پنجم رسیده و اکنون آمار بستر‌ها سیر نزولی به خود گرفته است.

او تسریع در روند کاهشی کرونا در استان را منوط به رعایت دستورالعمل های بهداشتی دانست و گفت : متاسفانه به لحاظ رعایت دستورالعمل های بهداشتی استان کرمانشاه در رتبه ۲۷ کشور قرار دارد و با توجه به این شرایط، این سیر نزولی حالتی آهسته و لاک‌پشتی پیدا خواهد کرد.

مدیر اشد استان افزود: از مردم انتظار داریم با رعایت دستورالعمل ها اجازه ندهند کرمانشاه در رتبه آخر قرار بگیرد و شرایط بدی برای ما رقم بخورد.

او پیرامون روند واکسیناسیون در استان افزود: اکنون حدود ۵۰ درصد جمعیت استان دوز اول و ۲۳ درصد دوز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و حدود ۲۰۰ هزار دوز ذخیره واکسن داریم.

بازوند گفت: واکسیناسیون اکنون به صورت دو شیفت در حال انجام است و در صورت نیاز، ظرفیت برقراری شیفت سوم را هم داریم.

او با تاکید بر ضرورت مراجعه افراد برای تزریق واکسن کرونا، افزود: بسیار محتمل است که ستاد ملی کرونا به زودی مصوبه‌ای را در این زمینه تصویب کند و دریافت برخی خدمات ضروری را منوط به ارائه کارت واکسن نماید .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.