سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برقراری بیش از ۵۳ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵تربت حیدریه در ۶ماهه نخست امسال

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: بیش از ۵۳ هزار و ۹۵۰ تماس تلفنی در شش ماهه نخست امسال با اورژانس این دانشگاه داشته اند.

محمد جواد امیری رئیس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: روزانه بیش از ۳۰۰ تماس با اورژانس گرفته می‌شود که از این میان ۶۰ تماس منجر به اعزام آمبولانس به محل‌های فوریت می‌گردد.

او افزود: پرسنل فوریت‌های پزشکی بعنوان خط مقدم درمان در پاندمی کرونا قدم‌های بزرگی را برداشته اند که تنها در ۶ ماهه نخست امسال نزدیک به ۵۴۰۰ ماموریت کرونایی توسط پایگاه‌های شهری و جاده‌ای اورژانس مدیریت شده است و در امر واکسیانسیون با اجرای طرح ضربتی به یاری همکاران این حوزه شتافتند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ادامه داد:  با تلاش مضاعف تمامی همکاران در این مجموعه، بسیج شده ایم تا پایان امسال و در راستای ارائه خدمات بهتر به همشهریان نزدیک به ۵ پایگاه جدید در مناطق تربت حیدریه، زاوه و مه ولات راه اندازی نماییم و تعدادکل پایگاه‌های شهری، جاده‌ای را به ۲۱ برسانیم.

انتهای پیام//ا.غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.