سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش مهم شورای شهر در ايجاد زيرساخت های امنیتی

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در دیدار با اعضای شورای شهرزابل گفت: نقش شورا در بستر سازی و ایجاد زیرساخت‌های امنیتی در سطح شهر بسیار مهم و تاثیرگذار است.

 

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ "احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان زابل در جلسه تعاملی قبل از هفته ناجا با اعضای شورای اسلامی شهرستان زابل که در محل دفتر این شورا برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت انتصاب اعضای شورای شهر، اظهار داشت: نقش شورا در بستر سازی و ایجاد زیرساخت‌های امنیتی در سطح شهر بسیار مهم و تاثیرگذار است و اگر شورا به این مباحث نگاه عمیق داشته باشد به همان میزان می‌توان به ارتقای امنیت اجتماعی کمک شایان کنند.

وی افزود: هدف اصلی تمامی دستگاه‌های متولی نظم و امنیت در پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی ایجاد آرامش و آسایش برای شهروندان است و بدون شک رسیدن به این هدف نیازمند مشارکت و توجه جدی همه نهاد‌ها و دستگاه‌ها به صورت مستمر و هدفمند است.

سرهنگ ثمره حسینی تصریح کرد: نیروی انتظامی در جهت خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم بی وقفه تلاش می‌کند و امیدواریم با استفاده از تعاملات خوب بین نیروی انتظامی و شورای شهر شاهد امنیت پایدار در تمام نقاط مختلف این شهر باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل هم افزایی و ایجاد فضای تعاملی تمامی دستگاه‌ها در خدمات رسانی به مردم را امری ضروری و مهم دانست و خاطرنشان کرد: دلسوزی در ارائه خدمات مطلوب به اقشار مختلف و انعکاس این اقدامات در سطح جامعه، موجب ایجاد نشاط و امید در بین مردم خواهد شد.

گفتنی است در پایان این جلسه "مهندس میثم جهانتیغ" رئیس شورای شهر زابل ضمن قدردانی از زحمات بی شائبه کارکنان انتظامی در تامین نظم و امنیت جامعه اعلام کرد: شورای شهر و اعضای آن آمادگی کامل در راستای تعامل با نیروی انتظامی را داشته و در ایجاد امنیت پایدار یاور پلیس خواهد بود.

 

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.