سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای برنامه‌های ویژه دهه پایانی ماه صفر در مشهد

برنامه‌های ویژه از جمله پیاده روی، برپایی روضه‌های خیابانی، نصب ۱۰۰ پلاک افتخار بر سر درب منازل و آذین بندی معابر سطح شهر مشهد ویژه دهه پایانی ماه صفر اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عقیل قدرتی معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در خصوص برنامه‌های ویژه در نظر گرفته شده برای دهه پایانی صفر، گفت: در راستای برنامه‌های لحاظ شده برای دهه پایانی صفر بنا بر این شده تا ۸۸ ایستگاه استقبال از زائران برپا شود و مناطق سریعا نسبت به شناسایی و معرفی هیئت های مذهبی متقاضی برای برپایی ایستگاه سلامت و خدمت اقدام کنند.

او با اشاره به برپایی ۸ ایستگاه استقبال از زائران پیاده به صورت ایجادی و مشارکتی در محور‌های ورودی به مشهد توسط منطقه مربوطه، افزود: همچنین مناطق نیز باید در خصوص برنامه پیاده اربعین از میدان فردوسی به سمت حرم مطهر مشارکت‌های لازم را مبذول داشته باشند و در این رابطه شهرداری منطقه دو مشهد به طور ویژه با معاونت اجتماعی و مشارکت‌های سازمان همکاری داشته باشند.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با بیان اینکه مناطق باید نسبت به جمع آوری نذورات خود محل‌ها را شناسایی و به معاونت گردشگری و زیارت اعلام کنند، ادامه داد: علاوه بر این موارد، مجوزات بهداشتی و سلامت برای برپایی ایستگاه‌های سلامت و خدمت در سطح شهر مشهد باید از طریق نماینده شهرداری در ستاد کرونای شهرستان پیگیری شود.

قدرتی بیان کرد: مناطق ۱۳ گانه سطح شهر برای استقرار سرویس‌های بهداشتی در مسیر‌های حرکت زائران، با معاونت‌های گردشگری و زیارت و خدمات شهری هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

او با اشاره به برپایی روضه‌های خیابانی توسط مناطق ۱۳ گانه، تصریح کرد: مناطق در خصوص نصب ۱۰۰ پلاک افتخار بر سر درب منازل شهدا و اجرای ۵۰۰ مراسم عزاداری درب منازل شهدا اقدام خواهند کرد.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد تاکید کرد: مناطق در خصوص فضاسازی کوچه‌ها و معابر می‌بایست با رویکرد استفاده از هیئت مذهبی و تشکل‌های مردمی اقدام کرده و در خصوص این موضوع از اعتبارات شهرداری حدالامکان هزینه کنند.

قدرتی با اشاره به فضاسازی ۱۰۰ دستگاه اتوبوس با گل و اجرای برنامه‌های فرهنگی در داخل آن با محوریت دفاع مقدس و تردد اتوبوس‌های مذکور در سطح شهر، بیان کرد: اجرای طرح هر کوچه یک حسینیه با موضوع فضاسازی محلات و نصب بیرق در هر کوچه با محوریت شورای اجتماعی محلات از دیگر برنامه‌های ما بشمار می‌آید.

انتهای پیام//ا.د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.