سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون عمرانی فرماندار ایذه تاکید کرد؛

ضرورت تامین امنیت و امکانات بهداشتی و درمانی برای عشایر ایذه

مقصودی گفت: با توجه به شرایط خاص ناشی از کرونا، تامین امنیت و امکانات بهداشتی و درمانی برای عشایر شهرستان امری الزامی است.

مجاهد مقصودی معاون عمرانی فرماندار ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه شورای عشایر شهرستان با حضور مسئولان مربوطه و با هدف بررسی مشکلات کوچ پاییزه و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در هنگام کوچ در فرمانداری برگزار شد.

او با بیان اینکه تمهیدات لازم جهت تسهیل تردد، تامین امنیت و امکانات بهداشتی و درمانی عشایر در هنگام کوچ باید در دستور کار قرار گیرد، افزود: تامین علوفه و سوخت مورد نیاز عشایر از جمله؛ نفت سفید، کپسول گاز مایع، تامین آرد و... از نیازمندی‌های جامعه عشایری هستند که باید مهیا شوند.

مقصودی با ابراز امیدواری نسبت به انجام کوچ عشایر بدوه هیچگونه مشکل با همکاری و تامل دستگاه‌های مربوطه اظهار داشت: تزریق واکسن کرونا برای عشایر امری ضروری است، به همین دلیل واکسیناسیون و نمونه گیری کرونا از امروز در مرکز خدمات جامع سلامت روستای چلکی_سراک آغاز شده است.

به گفته معاون عمرانی فرماندار ایذه امنیت کوچ عشایر، تامین نهاده دامی، همکاری نهاد‌های خدمات رسان و جلوگیری از شیوع کرونا از مصوبه‌های این جلسه بودند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.