سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقتدایی در نامه‌ای به رئیسی؛

ریاست بانک مرکزی سریع‌تر تعیین تکلیف شود

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس جمهور، تسریع در تعیین تکلیف ریاست بانک مرکزی را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس مقتدایی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، از وی به عنوان رئیس جمهور دولت سیزدهم تسریع در تعیین تکلیف ریاست بانک مرکزی را خواستار شد.

مقتدایی در این نامه با اشاره به اهمیت جایگاه بانک مرکزی و مسائل اقتصادی، خطاب به رئیسی نوشته است: در صورتی که قرار است برای مدیریت این دستگاه مهم، ابقا و یا تغییر مدیریت صورت گیرد، با سرعت لازم انجام پذیرد تا بلاتکلیفی‌های موجود که اکنون مشهود است خاتمه یابد.

متن این نامه به شرح زیر است:

حضرت آیت الله رئیسی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

باسلام و احترام.

ضمن قدردانی از تلاش‌های مجدانه و امیدبخش حضرتعالی برای حل مشکلات مردم، به خوبی مستحضرید و هیچ جای توضیح نیست که سکان مدیریت و برنامه ریزی اقتصادی، پولی و مالی کشور و انجام کار‌های هماهنگ در جهت بازسازی اقتصادی منوط به حضور موثر، فعال و اثرگذار رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در جلسات و تصمیم گیری‌های کلان می‌باشد. خواهشمند است با امعان نظر به این موضوع و در راستای مفاد مندرج در قانون آئین نامه داخلی مجلس از جمله ماده ۲۰۶ در صورتی که قرار است برای مدیریت این دستگاه مهم، ابقا و یا تغییر مدیریت صورت گیرد، با سرعت لازم انجام پذیرد تا بلاتکلیفی‌های موجود که اکنون مشهود است، خاتمه یابد.

از حسن توجه جنابعالی قدردانی می‌نمایم.

عباس مقتدایی

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، بانک مرکزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.