نماینده مردم جیرفت در مجلس گفت: از شورای امنیت ملی و وزارت امور خارجه درخواست دارم هر چه سریع‌تر ترکیب تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای را مشخص کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ذبیح الله اعظمی ساردوئی نماینده مردم جیرفت و عنبر آباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز چهار‌شنبه ۲۴ شهریورماه مجلس شورای در تذکر شفاهی گفت:  از تیم وزارت امور خارجه و سازمان انرژی اتمی تشکر می‌کنم که توانستند از طریق مذاکره با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و دستیابی به توافقی هر چند موقت مانع تشدید اختلافات میان ایران و آژانس و صدور قطعنامه جدید علیه کشورمان شوند.

نماینده مردم جیرفت و عنبر آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین خوشحالم که برخی از مخالفان سرسخت برجام و همکاری با آژانس امروز موافق با برجام و همکاری با آژانس برای حل و فصل اختلافات شدند، البته کسانی نباید دنبال مچ‌گیری باشد، بلکه باید از ایجاد اجماع میان همه جناح‌ها در مورد پرونده‌های مهم سیاست خارجی استقبال کند، زیرا مصلحت نظام و مردم است و هر اقدامی که باعث کمک به رفع مشکلات مردم و ایران شود بر هر دعوای سیاسی و جناحی اولویت دارد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سیاست خارجه توسط نظام تعیین می‌شود و ربطی به این دولت و آن دولت ندارد، آن چیزی که دائمی است منافع ملی و نظام است، از شورای امنیت ملی و وزارت امور خارجه درخواست دارم هر چه سریع‌تر در مورد ترکیب تیم مذاکره‌کننده و آغاز مذاکرات اقدام کند تا تکلیف برجام مشخص و از فرسایشی شدن مذاکرات جلوگیری شود، البته نباید اقتصاد و سیاست خارجی کشور از جمله گسترش روابط با همسایگان به نتیجه مذاکرات برجام گره زده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۲۱:۲۵ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
بس نیست 8سال آسیب مذاکره را مردم پرداخت کردند و جیب عده ای از بیت المال و جاسوسان پر پول شد ؟ حالا خیلی عجله داری ؟ اول پول بگیر بعد با حوصله متقاعد کن که مذاکره شود . مگر تحریم ها برداشته شده ؟ اول باید تحریم ها برداشته شوند بعد مذاکره می تواند سازنده باشد . در غیر اینصورت خیانت است مهندس گودرزی
آخرین اخبار