سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور ۶۵۹ جواز تأسیس و طرح توسعه صنعتی در استان کرمانشاه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : در پنج ماه اول سپری شده از امسال ۶۵۹ جواز تأسیس و طرح توسعه صنعتی با حجم سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومان در استان کرمانشاه صادر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن دارابی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه در این طرح‌ها مجوز راه‌اندازی سه پتروشیمی قرار دارد، گفت : پیش‌بینی می‌شود با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۱۲ هزار اشتغال در استان ایجاد شود.

او گفت : پتروشیمی «آوات اورامان» با تولید محصول اتیلن پروپیلن و سرمایه‌گذاری ۱۰۵ میلیون یورویی یکی از مهم‌ترین این طرح‌هاست که جزو پروژه‌های ملی محسوب می‌شود.

او افزود: پتروشیمی «فراز هورامان» با سرمایه‌گذاری ۸۵ میلیون یورو و صنایع سیمان بتن با سرمایه‌گذاری ۲۸ میلیون یورو از دیگر طرح‌های مهم بخش صنعت در استان کرمانشاه است که مجوز تأسیس دارد.

رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر جواز تأسیس و مجوز خوراک این صنایع از وزارت نفت اخذ شده و در مرحله مکان‌یابی قرار دارند که مدت زمان اجرای این طرح‌ها سه‌ساله پیش‌بینی‌شده است.

دارابی از افزایش ظرفیت تولیدی ۳۵ واحد صنعتی با ۱۳۰ هزار تن محصول در استان خبر داد و گفت: در پنج ماه اول سپری شده از امسال ۲۸ پروانه بهره‌برداری در بخش صنعت با سرمایه‌گذاری ۵۰۵ میلیارد تومان و اشتغال ۸۸۹ نفر صادر شده است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.