سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار فراخوان جشنواره ملی فرهنگی و هنری مواسات و همدلی مهدویت در همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انتشار فراخوان جشنواره ملی فرهنگی و هنری مواسات و همدلی مهدویت با عنوان "بشارت موعود " خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،احمدرضا احسانی ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به  انتشار فراخوان جشنواره ملی فرهنگی و هنری مواسات و همدلی مهدوی با عنوان "بشارت موعود " گفت: تبیین مهدویت به عنوان جامعه آرمانی و تمدن مطلوب و مورد نیازجامعه بشر، تبیین راهبرد‌ها و راهکار‌های تحقق تمدن اسلامی، تجلیل از افراد در گروه‌های مهدی یاور در قالب‌های مختلف و طرح اندیشه و ترویج فرهنگ مهدویت در قالب‌های فرهنگی و هنری از اهداف برگزاری این جشنواره است.

او با تأکید بر اینکه این جشنواره در دو بخش فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد،بیان کرد: ارائه آثار در بخش فرهنگی شامل شعر، داستان و دلنوشته و در بخش هنری شامل موشن گرافیک، کلیپ کوتاه ۱۰۰ ثانیه ای و هنر‌های تجسمی (عکس، نقاشی، خوشنویسی) است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه دریافت آثار به صورت الکترونیک و از طریق سایت این اداره کل انجام می‌شود، افزود: جزئیات فراخوان و نحوه ارسال آثار برای اطلاع علاقمندان در این سایت به نشانی Hamedan.farhang.gov.ir منتشر شده است.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.