مسئول بسیج رسانه استان همدان گفت: هفتمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» استان دربخش‌های مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ناصر قوامی مشفق مسئول بسیج رسانه استان همدان گفت: هفتمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» استان همدان دربخش‌های، عکس، گزارش، خبر، یاد داشت، کاریکاتور، مستند کوتاه، کلیپ و موشن گرافیک و اینفوگرافیک برگزار می‌شود.

او افزود: محور‌های هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سال ۱۴۰۰، در حوزه‌های امنیت پایدار، امید و نشاط، روحیه جهادی و انقلابی، الگو سازی و مطالبه کارآمدی، آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، توان داخلی و خود اتکایی، مانع زدایی‌ها و دشمن شناسی است برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج رسانه استانبیان کرد:جشنواره رسانه‌ای ابوذر که یاد آور حضرت ابوذر صحابه خاص پیامبر گرامی اسلام و یار بصیر و وفادار حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام است به منظور خلق آثار فاخر، چاپ و انتشار محتوای رسانه‌ای ارزشی انقلابی در فضایی کاملا آزاد و منطقی و با هدف جریان سازی رسانه‌ای در محور‌های مشخص شده، توسط سازمان بسیج رسانه استان به صورت دوره سالانه برگزار می‌شود.

قوامی مشفق گفت:علاقه‌مندان می‌توانند آثار تولیدی خود را در بازه زمانی (دی ماه ۹۹ تا پایان آبان ماه ۱۴۰۰) در پایگاه جشنواره به آدرس www.aboozarhmd.com بارگذاری نمایند.

شرایط شرکت در جشنواره:

تمامی خبرنگاران شاغل یا آزاد که در رسانه‌های سراسری یا غیر سراسری نمایندگی نشریات سراسری یا خبرگزاری‌ها و همچنین پایگاه‌های خبری استان فعالیت دارند می‌توانند در این جشنواره شرکت داشته باشند.

او اظهار داشت:همه  رسانه‌ها اعم از مکتوب و الکترونیکی باید دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند و در سامانه جامع رسانه ثبت شده باشند.

آثار باید به صورت pdf به همراه لینک در سایت جشنواره بارگذاری شود.

متقاضیان می‌توانند حداکثر در سه قالب و در هر قالب تنها با یک اثر شرکت کنند.

موارد زیر توسط دبیرخانه جشنواره پیش یا بعد از داوری رد خواهد شد:

اثر در خارج از بازه زمانی مقرر منتشر شده باشد، اثر در رسانه فاقد مجوز یا بولتن‌های داخلی منتشر شده باشد، با نام مستعار و غیر واقعی منتشر شده باشد، به صورت کامل یا بخشی از آن بدون منبع باشد و اثری که مشخصات درج شده آن درسایت جشنواره با لینک ارسالی مغایرت داشته باشد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.