سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکسیناسیون بیش از ۹۰ درصد معلمان علیه کرونا

تاکنون بیش از ۹۰ درصد معلمان خراسان جنوبی علیه بیماری کرونا واکسینه شده اند.

واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: از ابتدای طرح واکسیناسیون فرهنگیان از ۱۲ مردادماه تاکنون، بیش از ۹۰ درصد معلمان واکسن کرونا را دریافت کرده اند و طبق برنامه، تمام معلمان تا پایان شهریور ماه واکسینه می‌شوند.

او افزود: سلامت دانش آموزان و معلمان در اولویت برنامه‌های ماست و چنانچه معلمی از زدن واکسن خودداری کند، اجازه تدریس را به وی در مدرسه نمی‌دهیم.

آمادگی آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس

واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: آمادگی کامل بازگشایی مدارس را از نظر فضای فیزیکی، نیروی انسانی و زیر ساخت‌های بهداشتی داریم و حضوری شدن آموزش‌ها منوط به مجوز‌های ستاد ملی مدیریت کروناست.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه از سوم مهرماه آموزش مجازی در بستر شبکه شاد آغاز می‌شود افزود: آموزش‌ها در مهرماه به صورت مجازی است و در ادامه تلاش می‌شود با آماده شدن زیر ساختها، آرام آرام از آبان ماه مدارس به صورت حضوری باز شوند.

واقعی همچنین به حضوری شدن آموزش‌ها در مناطق روستایی و عشایری کم جمعیت اشاره کرد و ادامه داد: آموزش‌ها در کلاس‌های زیر ۱۵ نفر با رعایت فاصله یک و نیم متر از هم حضوری است و دروس عملی هنرستان‌ها نیز همانند پارسال به صورت حضوری ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.