سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان خاموشی ها در کردستان

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق کردستان گفت: با توجه به کاهش دمای شبانه و استفاده کمتر از وسایل سرمایشی، در سه چهار روز گذشته خاموشی نداشته ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،سیدمحمد فتحی معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق کردستان اظهار داشت: طی چند روز گذشته به دلیل کاهش استفاده از وسایل سرمایشی و به مدار آمدن نیروگاه‌ها، خاموشی‌ها در کردستان نیز به صفر رسید و امیدواریم با ادامه این شرایط، قطعی برق به طور کامل پایان یابد.

او افزود: طبق اعلام کارشناسان وزارت نیرو، با توجه به خشکسالی بی سابقه در سال جاری و احتمال افزایش مصرف گاز توسط نیروگاه‌ها، در صورت ادامه این وضعیت، امکان دارد در فصل سرما شاهد اعمال خاموشی باشیم.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق کردستان از مشترکان خواست همچنان در ساعات اوج بار از وسایل برقی پرمصرف استفاده نکرده و آن را ساعات اولیه صبح موکول کنند.

فتحی تاکید کرد: مشترکان با استفاده از نور طبیعی در روز، خاموش کردن لامپ اضافی در طول شب، استفاده از کولر گازی روی ۲۵ درجه و کولر آبی روی دور کُند، می‌توانند مانع از اعمال خاموشی شوند.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: برق ، قطعی برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.