سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

در گذشته تراز نقل و انتقالات معلمان در خوزستان منفی بود

مودت گفت: طی سالیان گذشته تراز نقل و انتقالات معلمان در خوزستان منفی بوده است.

کورش مودت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: نقل و انتقالات معلمان با هدف ایجاد آرامش و رضایت خاطر برای همکاران فرهنگی که برای آن‌ها مشکل ایجاد شده، به وجود می‌آید.

او با اشاره به اینکه در مرحله نقل و انتقال اضطراری معلمان هستیم، بیان داشت: برای فرهنگیانی که خانواده از آن‌ها دور باشه یا مشکلات پزشکی به وجود آید درخواست انتقالی داده می‌شود، در خوزستان به دلیل شرایط آب و هوایی و گرمی هوا بیشتر معلمان تمایل به رفتن از استان دارند.

مودت تصریح کرد: طی سالیان گذشته تراز نقل و انتقال معلم در خوزستان منفی بوده و بیشتر افراد رفتند، اما طی ۲ سال گذشته تلاش شد تراز منفی را متعادل‌تر کنیم.

مدیر آموزش و پروش خوزستان ادامه داد: یک هزار و ۸۷۱ معلم متقاضی انتقال بودند که با ۴۰۳ نفر آن‌ها موافقت شد و ۹۵۲ نفر متقاضی نقل و انتقالاتخارج از استان بودند که با ۲۹۴ نفر آن‌ها موافقت شده است.


بیشتر بخوانید


این مقام مسئول گفت: کارگروه نقل و انتقالات معلمان در استان وجود دارد که در خواست مطرح و باتوجه به شرایط و نیاز بررسی می‌شود و تلاش بر این است که نقل و انتقالات انجام تا رضایت معلمان جلب شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.