سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای انجام حرکات ورزشی محقق می شود؛

نصب و راه اندازی کفپوش هوشمند تعاملی در ۱۰ دانشگاه کشور

رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی وزارت علوم از مجهز شدن ۱۰ دانشگاه به کفپوش‌های هوشمند برای انجام حرکات ورزشی دانشجویان خبر داد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علی شریف نژاد رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، از نصب و راه اندازی ده دستگاه کفپوش هوشمند تعاملی در ۱۰ دانشگاه کشورخبر داد.

وی با بیان اینکه با این کفپوش هوشمند، امکان انجام حرکات جذاب و نوآورانه برای دانشجویان فراهم می‌شود، عنوان کرد: استفاده از این دستگاه می‌تواند فضایی نو و رویکرد جدیدی را در بحث فعالیت‌های ورزشی در دانشگاه‌ها و مراکز ورزشی به وجود بیاورد.

رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی با بیان اینکه تاکنون دستگاه کفپوش هوشمند تعاملی در مرکز کمیته ملی المپیک و یک مرکز خرید نصب و راه اندازی شده است افزود: با حمایت‌های صورت گرفته از سوی سازمان امور دانشجویان، این دستگاه به زودی در ۱۰ دانشگاه کشور نصب و راه اندازی خواهد شد.

او بیان کرد: امیدواریم با نوآوری‌های ایجاد شده در این محصول فناورانه حوزه ورزش، شاهد تنوع فعالیت‌های ورزشی در دانشگاه‌ها و مراکز ورزشی و استقبال گسترده دانشجویان و ورزشکاران باشیم.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.