سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت تسهیلات میلیاردی به طرح‌های دانش بنیان تعاونی‌ها در استان مرکزی

در راستای حمایت از طرح‌های دانش بنیان تعاونی‌ها در استان مرکزی به این طرح‌ها ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وفایی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: حمایت از طرح‌های دانش بنیان از برنامه‌های این بانک برای پرداخت تسهیلات است و تاکنون ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای تجاری سازی چند طرح دانش بنیان در استان مرکزی پرداخت شده که تا پایان سال افزایش می‌یابد.

وفایی افزود: حمایت از طرح‌های تعاونی از تاکیدات دولت در بانک توسعه تعاون است و در سال اخیر بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات مالی به تعاونی‌های استان مرکزی پرداخت شد که تضمین کننده هزاران شغل در این بنگاه هاست.

او با اشاره به اینکه استان مرکزی در این زمینه رتبه اول کشوری را به دست آورده است اضافه کرد: پیش بینی شده تا پایان سال ۵۰ درصد دیگر برای رشد تولید و اشتغال تعاونی‌های استان مرکزی تسهیلات ارائه شود.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان مرکزی ارائه تسهیلات استغالزای روستایی را از دیگر‌های این بانک دانست و گفت با ارائه ۷۸۰ میلیارد ریال تاکنون حدود ۸۰۰ شغل جدید ایجاد شده است.

او از طرح خاتم ویژه هفته تعاون در استان مرکزی هم گفت و از صاحبان تعاونی‌ها خواست برای دریافت تسهیلات این طرح به شعب بانک‌های توسعه تعاون استان مراجعه کنند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.