سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز واکسیناسیون دانشجویان علیه کرونا در سقز

رییس مرکز بهداشت سقز گفت: واکسیناسیون دانشجویان علیه کرونا از امروز در یکی از مراکز تجمیعی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، پروین خسروپور رییس مرکز بهداشت سقز با اشاره به اینکه در سالن دانشگاه آزاد اسلامی سقز نیز به عنوان یکی از مراکز تجمیعی، واکسیناسیون دانشجویان و مادران باردار در حال انجام است، اظهار داشت: تمام شهروندان با سن ۳۰ سال به بالا برای تزریق واکسن کرونا به مراکز منتخب واکسیناسیون مراجعه کنند.

او افزود: حدود ۱۵ هزار واکسن کرونا از مبادی مرتبط به اندازه کافی به شهرستان سقز ارسال شده است و نیرو‌های شهرستان در مراکز، آماده تزریق واکسن هستند.

رییس مرکز بهداشت سقز بیان کرد: در حال حاضر ۲ مرکز سالن شهیدکاظمی و سالن شهید فهمیده در ۲ نوبت صبح و بعد ازظهر از ساعت هشت تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ در تمام روز‌های کاری و تعطیل، آماده پذیرش مراجعه کنندگان هستند.

خسروپور یادآور شد: مراکز شهید کرباسی و شهید افشاری هم در روز‌های کاری غیرتعطیل در ۲ نوبت کاری صبح و بعد ازظهر از ساعت هشت تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰، واکسن تزریق می‌کنند.

او با بیان اینکه روزانه در شهرستان سقز ۲ هزار و ۵۰۰ دز واکسن تزریق می‌شود و تاکنون بیش از ۱۱۰ هزار دز واکسن در سقز تزریق شده است، گفت: در حال حاضر ۱۱ تیم کار واکسیناسیون گرو‌های هدف در شهر سقز را انجام می‌دهند و قرار است ۲ تیم دیگر را نیز اضافه کنیم تا روند واکسیناسیون سرعت بیشتری بگیرد.

رییس مرکز بهداشت سقز تاکید کرد: در شهرستان سقز عوارض متوسط و شدید واکسن کرونا بسیار کم گزارش شده و روند مراجعه مردم برای تزریق واکسن مناسب است که در صورت استقبال مناسب، پیش بینی می‌شود تا سه ماه دیگر، تمام مردم شهرستان سقز در برابر کرونا، واکسینه شوند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.