سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکسیناسیون شبانه روزی در آبادان ممکن شد

سرپرست مرکز بهداشت آبادان از راه‌اندازی نخستین مرکز شبانه‌روزی واکسیناسیون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، توفیق عنافجه، سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت: نخستین مرکز تجمیعی شبانه‌روزی واکسیناسیون علیه کرونا براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و پیگیری رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در هشتاد و هشتمین جلسه ستاد کرونا این دانشگاه این شهرستان راه‌اندازی شد.

او افزود: مرکز شبانه روزی تزریق واکسن با هدف تسریع در فرآیند واکسیناسیون عمومی، در مصلای امام خمینی (ره) و با حمایت امام جمعه آبادان راه اندازی شد و با راه‌اندازی آن ، تعداد مراکز تجمیعی واکسیناسیون در این شهرستان به هفت مرکز افزایش یافت.

راه اندازی دو مرکز شبانه روزی واکسیناسیون دیگر در آبادان

عنافجه ادامه داد: از فردا ۲ مرکز شبانه روزی تزریق واکسن نیز به شمار مراکز واکسیناسیون اضافه می شود تا در آبان سه مرکز واکسیناسیون شبانه روزی وجود داشته باشد.

او در خصوص دو مرکز شبانه روزی درحال آماده سازی بیان کرد: یک مرکز شبانه روزی با همکاری مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی و جمعیت هلال احمر در محل اداره جمعیت و جوانان هلال احمر آبادان و همچنین یک مرکز دیگر نیز با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی آبادان در محل این دانشگاه در حال تجهیز و آماده‌سازی هستند که از فردا به جمع این مراکز افزوده خواهند شد.

او مراکز تزریق واکسن در آبادان را  مجموعه فرهنگی رفاهی نفت (باشگاه انکس)، باشگاه پیروز در بلوار ولیعصر(عج)، مرکز شهید سردار سلیمانی جنب سالن هیئت رزمندگان اسلام، مرکز خدمات جامع سلامت ۵مهر در امیری جنب سینما شیرین سابق، تالار معلم در خیابان اروسیه و مجموعه فرهنگی هنری شهید آوینی در خیابان ۴۰متری ذوالفقاری، شش مرکز تجمیعی روزانه خواند که به شهروندان واکسن تزریق می کنند.

 فعالیت مراکز روزانه تزریق واکسن صبح‌ها از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳ و در نوبت عصر از ساعت ۱۷ تا ۲۱ است.

انتهای پیام / ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.