سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منع تردد شبانه در کرمان، همچنان ادامه دارد

تقی زاده گفت: قانون منع تردد شبانه در استان کرمان همچنان ادامه دارد و در صورت ابلاغ مصوبه جدید در این زمینه، اطلاع رسانی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس تقی زاده، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان کرمان گفت: مقررات منع تردد در شب، طبق مصوبه قبلی ستاد استانی کرونا اعمال می‌شود و مصوبه جدیدی در این زمینه به استان کرمان ابلاغ نشده است.

او افزود: در صورت ابلاغ مصوبه جدید و اتخاذ تصمیم در این زمینه، مراتب به اطلاع اهالی استان کرمان رسانده خواهد شد.

تاکید مسئولان استان کرمان مبنی بر تداوم برقراری ممنوعیت تردد شبانه در کرمان در حالی است که با انتشار برخی خبر‌ها از قول مسئولان ستاد ملی کرونا، این تصور ایجاد شده بود که ممنوعیت‌ها در همه استان‌ها برطرف شده است.

حال آنکه علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی کرونا، علت حذف ممنوعیت تردد را افزایش مراکز واکسیناسیون و ایجاد مراکز شبانه روزی اعلام و تاکید کرده بود: رفع محدودیت‌های تردد شبانه به این معنی نیست که با تردد‌های غیرضروری، احتیاط‌های مربوط به فراگیری کرونا را کنار بگذاریم.

همان طور که پیش از این اعلام شده بود، براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، تردد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در شهر‌های با وضعیت قرمز، نارنجی، زرد و آبی ممنوع است و رعایت نکردن آن، ۲۰۰ هزار تومان جریمه دارد.

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.