سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸۷ درصد از سرمایه گذاران خارجی در خراسان رضوی، افغانستانی‌ها می‌باشند

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی گفت: به لحاظ تعدادی ۸۷ درصد ازسرمایه گذاران خارجی در خراسان رضوی، سرمایه گذاران افغانستانی می‌باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی تقوایی مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی در هفتمین جلسه‌ی ستاد راهبردی تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌های خراسان رضوی که با حضور استاندار برگزار شد گفت:  شرایط حاکم بر افغانستان و جذب سرمایه گذار‌های خارجی و وضعیت سرمایه گذاران افغانستانی در استان مورد بازرسی قرار خواهد گرفت.

او افزود: سرمایه‌گذاران از  کشور‌های مختلف آسیا و  اروپایی  هستند، همچنین درصد زیادی از سرمایه‌گذاری خارجی در خراسان رضوی در حوزه  صنعت، انرژی‌های تجدیدپذیر،  خدمات و حمل و نقل صورت گرفته است.

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی ادامه داد: بخش صدور ویزای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در افغانستان هم اکنون تعطیل و ارائه ویزا به‌خاطر سیاست‌های کشور عملا تعطیل است. خیلی از دارندگان سرمایه به علت سرعت تحولات این کشور موفق به تهیه پاسپورت و جمع آوری سرمایه‌های نقدی خود نبوده اند. هم اکنون متقاضی اخذ خدمات ما برای ورود با حداقل سرمایه مشروط به این‌که در بستر یک زمان سه تا شش ماهه مشکل خود را حل نمایند.

انتهای پیام//ع. م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.