سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی خبر داد:

توزیع ۳۰۰ هزار لوازم التحریر بین دانش آموزان کمتر برخوردار

باستان گفت: امسال ۳۰۰ هزار بسته نوشت افزار ایرانی و اسلامی بین دانش آموزان کمتر برخوردار توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی باستان، رئیس سازمان بسیج دانش آموزی اظهار کرد: سازمان بسیج دانش آموزی  با کمک تشکل‌ها برنامه‌هایی را تدارک دیده است. از جمله این برنامه‌ها پویش "همکلاسی مهربان" است. در این پویش لوازم التحریر‌های ایرانی برای دانش آموزان نیازمند تهیه می‌شود.

او افزود: شعار دانش آموزان در این پویش این است که هیچ  دانش آموزی نباید به خاطر نداشتن لوازم التحریر از تحصیل جا بماند و نکته قابل توجه این است که این پویش توسط خود دانش آموزان طراحی شده است، دانش آموزان سعی دارند حتما از لوازم التحریر‌های ایرانی استفاده شود، زیرا معتقدند این کار به رونق تولیدات داخلی کمک بزرگی می‌کند.

 باستان ادامه داد: دانش آموزان نیازمند با رعایت حرمت شناسایی می‌شوند و وسایل مورد نیاز به آن‌ها اهدا می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی گفت: سال گذشته  ۳۲۰ هزار لوازم التحریر و ۹۰ هزار تبلت و موبایل به دانش آموزان نیازمند تعلق گرفت. برنامه بسیج برای امسال این است که در روز افتتاحیه این پویش است، ۱۰ هزار بسته در خوزستان به دانش آموزان در حضور مسئولان اهدا شود.

او ادامه داد: ۵ هزار بسته در حرم امام خمینی با حضور مسئولان و همچنین ۱۰ هزار بسته در آغاز هفته دفاع مقدس در مازندران در بین دانش آموزان توزیع می‌شود.

باستانی گفت: امسال به مناسبت سال تحصیلی جدید و در پویش همکلاسی مهربان، ۳۰۰ هزار بسته نوشت افزار ایرانی و اسلامی بین دانش آموزان کمتر برخوردار توزیع می‌شود.

اردوی راهیان نور مجازی برگزار می شود

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی با اشاره به تداوم اجرای اردوی راهیان نور به صورت مجازی گفت: با شروع هفته استکبار ستیزی و بسیج دانش آموزی، اردوهای راهیان نور به صورت مجازی و با روایت راویانی مسلط به حوزه کودک و نوجوان هستند، آغاز می شود.

باستان ادامه داد: دومین برنامه بسیج دانش آموزی در سال جاری تشکیل لیگ های علمی مورد تایید وزارت آموزش و پرورش است، با انجام این برنامه به مشارکت در کار گروهی، حل مسئله و امید آفرینی در دانش آموزان تقویت می شود.

او گفت: افتتاح پویش هشتگ اسطوره‌ها و الگوهای دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج دانش آموزی در سال جاری است. محتوای این پویش معرفی سیره، سبک و سیاق اسطوره‌های دفاع مقدس به دانش‌آموزان است.

باستان در خصوص افتتاح پویش هشتگ "قهرمان من" بیان کرد: دانش آموزان به صورت حضوری در گلزار شهدا با مزار این شهیدان عکس سلفی می‌گیرند و به صورت عکس نوشت برای سازمان بسیج دانش آموزی ارسال می‌کنند.

او افزود: معرفی یادمان ها و عملیت های موفق دفاع مقدس، بخشی دیگر از برنامه های سازمان بسیج دانش آموزی است که در این پویش بخشی از آثار و عملیات های دفاع مقدس که منجر به موفقیت شده است را برای دانش آموزان تشریح می کنیم.

باستان ادامه داد: متاسفانه فضای مجازی فرهنگ غربی را بین دانش آموزان رواج داده است، وظیفه سازمان بسیج دانش آموزی تولید محتواهای متناسب با ذائقه دانش آموزان است، با این کار میل و رغبت دانش آموزان نیز به این محتواها بیشتر می شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.