سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۳ نفر دیگر در کرمانشاه بر اثر کرونا جان باختند

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۱۳ هم‌استانی دیگر براثر کرونا جان خود را از دست دادند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مهدی محمدی ، سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان،گفت: هم‌اکنون یک‌هزار و ۵۰۶ نفر در بیمارستان استان با علائم کرونا بستری هستند و ۶۴۳ نفر دیگر هم با بستری موقت رمدسیویر دریافت کرده‌اند.

او بیماران بستری در بخش‌های ویژه را ۲۳۴ مورد اعلام کرد و افزود: ۶۲ بیمار با حال وخیم در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعداد بیماران بستری در شهرستان‌ها را ۵۲۶ مورد عنوان کرد و ادامه داد: همچنان تعداد بیماران در اسلام‌آبادغرب سه رقمی و بالای ۱۰۰ نفر است.

او با اشاره به جانباختن ۱۳ نفر از هم‌استانی دیگر با ابتلا قطعی به کرونا طی شبانه‌روز گذشته، بیان داشت: با احتساب این تعداد مجموع جانباختگان به ۲ هزار و ۳۱۰ نفر رسید.

محمدی گفت: از ۱۴ شهرستان استان ۱۲ شهرستان وضعیت قرمز و ۲ شهرستان نارنجی هستند، بنابراین وضعیت خطرناک است و باید همچنان رعایت شود.

او با اشاره به روند خوب واکسیناسیون در استان، در پایان از هم‌استانی‌ها خواست، عجله کنند تا فرصت واکسیناسیون را از دست ندهند و جان خود را نجات دهند.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.