سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرونده آتش به دست آتش نشانان اهوازی بسته شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۴ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات طی دیروز با تلاش آتش نشانان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۴ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز گفت: حریق در منزل مسکونی در منطقه کیانپارس خیابان مارون ۲ غربی و نیزار در مسیر جاده ساحلی کیانپارس با تلاش آتش نشانان اطفاء شد.

او مهار آتش سوزی‌ها در مغازه زغال فروشی در خیابان مدرس نبش کیان و فرهانی به علت اتصال برق، منزل مسکونی در کوی مندلی، آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه کیان آباد به علت اتصال سیم کشی برق، موتور سه چرخ در منطقه زیتون کارمندی و ساختمان متروکه در مسیر سه راه نگهبانی را از دیگر عملیات‌های انجام شده عنوان کرد.

قنبری بیان داشت: مهار حریق جعبه فیوز مینیاتوری منزل مسکونی در منطقه فرهنگ شهر خیابان رشد، منزل مسکونی در منطقه کیانشهر خیابان الحدید ۵ به علت نشت گاز پیک نیک، کابل برق در منطقه عین ۲ و کنتور برق مسکونی در منطقه نادری خیابان ادهم از دیگر عملیات‌های انجام شده با تلاش آتش نشانان طی مدت مذکور به شمار می‌روند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان در عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه سپیدار بلوار انصار و عملیات نجات محبوسین اماکن مسکونی در منطقه آسیاباد خیابان ۷، ۲ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.