سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اردبیل:

مشکلات ۳ واحد تولیدی در اردبیل رفع می‌شود

استاندار اردبیل گفت: مشکلات سه واحد صنعتی مورد بررسی قرار گرفت و راهکار‌های قانونی برای رفع این مشکلات از سوی اعضا اتخاذ و مصوب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: رفع موانع و مشکلات بانکی و مالیاتی برخی واحد‌های بزرگ صنعتی بعد از تصویب در ستاد استانی در جلسه ستاد تسهیل ملی نیز مطرح و مجوز‌های لازم صادر می‌شود.

او بیان کرد: فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با هدف کاهش مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی و حفظ تولید و اشتغال این واحد‌ها است.

استاندار اردبیل بیان کرد: تلاش می‌شود مشکلات و موانع واحد‌های فعال در شهرک‌های صنعتی با توجه به شعار سال برطرف شود و در این خصوص حق فعالیت واحد‌های همجوار نیز به دلیل بی احتیاطی دیگری سلب نشود.

بهنام جو گفت: فعالیت واحد‌های خرد در شهرک‌های صنعتی از جمله واحد‌های تولید ذغال مشروط به رعایت کلیه ضوابط زیست محیطی است.

او افزود: میزان آلایندگی و ایجاد مشکل برای واحد‌های همجوار از سوی این واحد‌ها بررسی و در صورت کنترل آلایندگی مجوز فعالیت خواهند داشت.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.