سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تزریق بیش از ۱۰۰ هزار دز واکسن کرونا در سقز

رییس مرکز بهداشت سقز با اشاره به اینکه روزانه در این شهرستان ۲ هزار و ۵۰۰ دز واکسن تزریق می‌شود گفت: بیش از ۱۰۰ هزار دز واکسن در سقز تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،پروین خسرو پور رییس مرکز بهداشت سقز اظهار داشت: در این شهرستان روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ دز واکسن تزریق می‌شود.

او افزود: در حال حاضر سه مرکز تجمیعی در سالن ورزشی شهید کاظمی واقع در بلوار انقلاب، سالن شهید فهمیده در منطقه سیلو در خیابان ۳۲ متری و مرکز سوم هم در دانشگاه آزاد واقع در میدان مکریان، ورودی از سمت سنندج در حال واکسینه کردن مردم هستند.

رییس مرکز بهداشت سقز بیان کرد: با توجه به واکسیناسیون افراد با سن بالا، آمار مرگ و میر در این سنین کم شده است و امیدواریم تا سه ماه آینده همزمان با سراسر کشور روند واکسیناسیون را در سقز به اتمام برسانیم و موفق شویم زنجیره ویروس منحوس کرونا را قطع کنیم.

خسروپور گفت: در حال حاضر ۱۱ تیم کار واکسیناسیون گرو‌ه های هدف در شهر سقز را انجام می‌دهند و قرار است ۲ تیم دیگر را نیز اضافه کنیم تا روند واکسیناسیون سرعت بیشتری بگیرد.

او افزود: روزانه در شهرستان سقز ۲ هزارو ۵۰۰ دز واکسن تزریق می‌شود و امیدواریم این روند را روزانه به سه هزار و حتی بیشتر افزایش دهیم.

رییس مرکز بهداشت سقز با بیان اینکه سیستم نوبت دهی را در مراکز واکسیناسیون راه اندازی کرده ایم گفت: با این کار هم افراد معطلی بسیار کمی در مراکز دارند و هم از اعتراض افرادی که کم حوصله هستند نیز کاسته ایم.

خسرو پور تاکید کرد: اگر واکسن به موقع در دسترس باشد، امیدواریم تا سه ماه آینده روند واکسیناسیون را در این شهرستان به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.