سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار ویژه سقز:

خدمت سرلوحه کار شورای شهر قرار گیرد

کریمیان گفت: اعضای شورای اسلامی شهر خدمت را سرلوحه کار خود قرار دهند و اختلاف‌های شخصی را به خاطر منافع مردم کنار بگذارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،کامیل کریمیان فرماندار ویژه سقز اظهار داشت: شورا، به عنوان نهاد مردمی، نمادی از تمرین کار جمعی و محل تضارب آرا و اتفاق رای برای خدمت به شهروندان است لذا اعضای شورا باید به اختلاف‌ها پایان دهند و برای خدمت به مردم شریف شهرستان سقز، کمر همت ببندند.

او با بیان اینکه در آیین تحلیف هم عنوان کردم که بازگرداندن اعتماد به شورا، حفظ استقلال و ارجعیت منافع شهر به جای منافع فرد، سه اولویت اصلی شورای دور ششم باشد، اضافه کرد: مردم نیز، انتظاری غیر از این از اعضای شورا ندارند.

فرماندار ویژه سقز با اشاره به اینکه مردم با امید تغییر، در انتخابات شرکت کردند، افزود: اعضای شورا باید منیّت‌ها را کنار گذاشته و با تدبیر و دوری کردن از اختلاف‌های جزئی و کاهش تنش به دور از حاشیه و حاشیه سازی به مردم خدمت کنند.

افرادی که وحدت شورا را بر هم می‌زنند، به مردم خیانت می‌کنند

کریمیان با بیان اینکه، شورا، محلی برای دسته بندی نیست و شورا‌ها باید مواظب باشند که این مکان مقدس به مکانی برای جنگ نیابتی و منافع نیابتی افراد و گروه‌ها تبدیل نشود، تاکید کرد: افرادی که وحدت و اتحاد شورا را بر هم می‌زنند، به توسعه شهرستان و مردم خیانت می‌کنند.

او بر حفظ محرمانگی جلسات غیرعلنی و خصوصی شورا، حرکت بر مدار قانون، توجه به شور و مشورت به دور از دسته بندی، اهمیت اتحاد و یکدلی، اهمیت قائل شدن به جایگاه شورا و حفظ جایگاه آن، توجه به منافع مردم به جای منافع شخصی و ارجعیت به این منافع، تاکید کرد.

فرماندار ویژه سقز با بیان اینکه تمام مسوولان مردمی و دولتی در یک قطار و بر روی یک ریل جهت توسعه گام بر می‌دارند، یادآور شد: مجموعه دستگاه‌های اجرایی برای خدمت به شهروندان در کنار شورا و یار و یاور این نهاد مقدس اند.

کریمیان با بیان اینکه پنجشنبه هر هفته را برای بررسی پیشنهاد‌های اعضای شورا اختصاص می‌دهم، از آنان خواست تا طرح‌ها و برنامه‌های توسعه محور را برای آینده شهر در جلسات آتی ارایه دهند.

از شروع به کار شورا، تشکیل هیات رییسه و انتخاب شهردار، اختلافات متعددی میان اعضا بوجود آمده است و همچنان این اختلافات وجود دارد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.