زارعی گفت: باید در خدمت رسانی به مردم ثابت قدم و ادامه دهنده راه شهیدان رجایی و باهنر باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،  محمدابراهیم زارعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان امروز در دیدار با جمعی از اعضای ستاد فرماندهی سپاه بیت المقدس استان به مناسبت روز کارمند، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: نابودی ویروس کرونا نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و جدیت مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

زارعی از خدمات و ایثارگری‌های کادر درمان استان قدردانی کرد و افزود: پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان‌های ما با شهامت بسیار جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای نجات جان بیماران تلاش می‌کنند.

او  ضمن تقدیر از تلاش‌های سپاه در اجرای طرح شهید سلیمانی تقدیر کرد و با اشاره به نامساعد بودن شرایط کرونایی کشور و استان، خواستار ادامه همکاری سپاه و بسیج محلات برای تشویق و ترغیب شهروندان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خواستار الگو گرفتن از شهیدان رجایی و باهنر در زمینه خدمت به مردم شد و گفت: باید در خدمت رسانی به مردم ثابت قدم و ادامه دهنده راه این شهیدان والامقام باشیم.

در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر روز چهارشنبه سوم شهریور، ۴۱۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان شناسایی شدند و ۲ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

دوم تا هشتم شهریور ماه مصادف با شهادت مظلومانه ۲ شخصیت فداکار انقلاب، محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.