سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست شهرداری مهریز مطرح کرد؛

اصلاح رویه‌ی ساخت و ساز‌های غیرمجاز با آشتی مردم با سازمان نظام مهندسی ساختمان

حمیدرضا زارع بیدکی گفت: اصلاح رویه‌ی ساخت و ساز‌های غیرمجاز در شهر‌ها نیازمند فرهنگسازی و آشتی مردم با سازمان نظام مهندسی ساختمان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حمیدرضا زارع بیدکی، سرپرست شهرداری مهریز در نشست مشترک با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به ضرورت توجه ویژه به ساخت و ساز‌های در حال انجام در شهر‌ها اشاره کرد و گفت: نوع ساخت و ساز‌ها تاثیر بسیاری در سیمای شهرها، مقاوم سازی و کاهش آسیب‌های ناشی از وقوع حوادث غیرمترقبه‌ای مثل زلزله دارد.

زارع افزود: در این راستا باید راهکار‌های مناسبی جهت آشتی مردم با نظام مهندسی ساختمان و ترغیب آن‌ها به قانونمندی در ساخت و ساز‌ها و اخذ پروانه از این سازمان اندیشیده شود.

او اصلاح رویه‌ی ساخت و ساز‌های غیرمجاز در شهرستان را منوط به فرهنگسازی دانست و اظهارداشت: در آینده‌ای نزدیک دلایل تمایل مردم به پیگیری مباحث مربوط به تخلفات ساخت و ساز از طریق شهرداری‌ها و کمیسیون ماده ۱۰۰، به جای کسب پروانه ساخت از سازمان نظام مهندسی رصد و با همکاری نظام مهندسی ساختمان شهرستان و استان، موانع موجود در این مسیر در راستای هدایت مردم به استانداردسازی ساخت و سازها، شناسایی و برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.