سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین رمان خانم بازیگر منتشر شد/ گلاره عباسی روایتگر «مریلین مونرو سر جردن»

گلاره عباسی اولین کتاب خود را با نام «مریلین مونرو سر جردن» منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون  از انتشار اولین کتاب خود  خبر داد.

این بازیگر درباره کتاب خود نوشت: «رفقای خوب. همراهان نازنین. سال‌هاست منتظر این لحظه هستم که با قصه‌ام مهمان شما شوم. چه خوب که از امروز می‌توانید کتابم را از کتابفروشی‌های معتبر بخرید و با هم درباره‌ مرلین مونروی قصه و نیلوفر و آذر گپ بزنیم. سال‌هاست کاراکتر‌های قصه‌ من منتظر این لحظه هستند تا از شما بشنوند و به جهان شما نزدیک شوند.»

نشر نیماژ نیز در تشریح کتاب «مریلین مونرو سر جردن» نوشت: «گلاره عباسی در اولین رمانش «مریلین مونرو سر جردن» در ارائه‌ اطلاعات به مخاطب مقتصدانه و هوشیارانه عمل می‌کند. ما لابه‌لای روایتِ مملو از تلاطم‌های درونی زنی که میل داشته بازیگر سینما شود، زنی که زیبا بوده، زنی که در اجتماع فعال بوده و حال هیچ‌کدام این‌ها نیست و در عوض در دو قطب شیدایی و افسردگی دست‌وپا می‌زند به خطری که سلامتی این زن را تهدید می‌کند پی می‌بریم و دلمان می‌خواهد برای او کاری کنیم. ما می‌دانیم که این زن بدحال است، اما آیا اطرافیان این زن به بدحالی او واقف خواهند شد؟ باید خواند و دید. گلاره عباسی که خود بازیگر سینماست در اثرش به‌خوبی توانسته از عناصر سینمایی بهره‌ روایی ببرد. او پیش از آن‌که به بازیگری روی بیاورد نویسنده بوده و چندین داستان کوتاه در نشریات مختلف منتشر کرده بوده است. نسخه‌ اولیه‌ این رمان کوتاه هم حاصل تلاش‌های نوشتاری او در انتهای دهه‌ی هشتاد شمسی است و در دهه‌ نود بار‌ها بازنویسی شده است.»

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.