سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹ نفر دیگر به قربانیان کرونا در جنوب غرب خوزستان اضافه شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی از فوت ۹ نفر دیگر در اثر ابتلا به بیماری کرونا و ابتلای بیش از ۲۲۰ شهروند دیگر در جنوب غرب خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، شکرالله سلمان‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان، گفت: دیروز ۹ نفر دیگر در پی مبتلا شدن به بیماری کرونا جان باختندکه  هفت نفر در آبادان و ۲ نفر در خرمشهر بودند.

او همچنین از ابتلا بیش از ۲۲۰ نفر دیگر به کرونا ظرف یک روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲۶ مورد جدید مثبت به ثبت رسیده است که به تفکیک؛ ۱۰۱ نفر مربوط به آبادان، ۷۹ نفر از خرمشهر و ۴۶ مورد نیز از  شادگان بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان شمار بستری در روز گذشته را ۵۲ نفر اعلام کرد و افزود: ۹۲ نفر نیز بهبود و از بیمارستان ترخیص شده اند و در حال حاضر تمام موارد مثبت بستری در بیمارستان‌ها ۴۱۳ نفر است.

سلمان زاده ادامه داد: از این ۲۲۶ مورد مثبت جدید ۱۶۱ نفر به صورت سرپایی خدمات درمان کردند که از آبادان ۷۱ نفر، خرمشهر ۴۸ نفر و شادگان ۴۲ نفر بودند.

از ابتدای اپیدمی تا کنون  شمار موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان ۲۷۳ هزار و ۵۲۰ مورد بوده که از این تعداد ۱۶ هزار و ۹۴۸ نفر بستری و ۱۳ هزار و ۷۱۹ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان‌ها مرخص شده اند.

انتهای پیام/ ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.