سلمان زاده با اعلام خبر فوت ۹ نفر دیگر در اثر بیماری کرونا از کاهش موارد مثبت ابتلا به ویروس کووید ۱۹ در جنوب غرب خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،شکرالله سلمان‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۰ مورد جدید مثبت به ثبت رسیده است که ۶۵ نفر مربوط به آبادان، ۸۱ نفر از خرمشهر بود و ۴۴ مورد مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ نیز در شادگان گزارش شده است.

او به جان باختن ۹ نفر در اثر ابتلا به این بیماری در ۲۴ ساعته گذشته اشاره کرد و افزود: ۶ نفر از فوت شدگان در آبادان و ۳ نفر در خرمشهر بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان به میزان بستری در بیمارستان های زیر مجموعه این دانشگاه اشاره کرد و گفت: دیروز هم ۶۷ نفر بستری و ۷۵ نفر نیز بهبود و از بیمارستان ترخیص شده اند در حال حاضر شمار موارد مثبت بستری در بیمارستان ها ۴۶۵ نفر است.

او ادامه داد: از میان موارد جدید ابتلا ۱۴۴ نفر به صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند که شمار آنها در آبادان ۴۱ نفر، خرمشهر ۶۴ نفر و شادگان ۳۹ نفر بود.


بنا بر آمار دانشگاه علوم پزشکی آبادان از آغاز اپیدمی کرونا تاکنون تمام موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان ۲۷۲ هزار ۵۸۰ مورد بوده که از این تعداد ۱۶ هزار و ۸۹۶ نفر بستری و ۱۳ هزار و ۶۲۷ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان ها مرخص شده اند.
انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.