سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دپوی ۱۸۴ کیلوگرم تریاک در محل نگهداری گاو‌ها

فرمانده انتظامی جیرفت گفت: با اشرافت اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان، ۱۸۴ کیلوگرم تریاک جاساز شده در یک محل نگهداری گاو کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ رضا محمدرضایی، فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: ماموران پليس امنیت عمومی این فرماندهی در جریان اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپوی یک محموله مواد مخدر در یک محل نگهداری احشام در یکی از نقاط محدوده شهر"جیرفت"مطلع شدند.

او افزود: در این رابطه ماموران پس از اطمینان از موضوع به محل مورد نظر اعزام و در بررسی های اولیه متوجه شدند صاحب این طویله در محل حضور ندارد از اینرو ضمن هماهنگی قضائی از زیر خاک و کف زمین در محل نگهداری چند راس گاو در این محل 184کیلو تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی جیرفت با اشاره انجام اقدامات بعدی برای دستگیری متهم مرتبط با این محموله گفت: بر کسی پوشیده نیست که سوداگران مرگ برای حمل، نگهداری و توزیع مواد خانمانسوز مخدر و همچنین گرفتار ساختن شمار بیشتری از افراد به مصرف این مواد به هر اقدام کثیفی دست می زنند اما لازمه مقابله با این معضل، آگاهی خود افراد جامعه و دوری از هرگونه گرایش به مواد افیونی است که این می تواند بهترین نوع مشارکت با خادمان نظم و امنیت باشد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.