سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید طرح ترخیص فوق العاده خودرو‌های توقیفی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، از تمدید طرح ترخیص فوق العاده خودرو‌های توقیفی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل‌الله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت : طرح تسهیل در ترخیص فوق‌العاده خودرو‌های توقیفی که از ۱۸ خردادماه سال‌جاری آغاز شده با اتمام مهلت دوماهه آن با تدبیر رئیس پلیس راهور ناجا تا ۱۸ مهرماه تمدید شد.

او با بیان اینکه طی ۲ سال اخیر اقدامات و خدمات گسترده‌ای به مردم ارائه شده است، گفت : طرح تقسیط جریمه‌های رانندگی (برای اولین بار در کشور) نوبت‌دهی اینترنتی، طرح کاهش مراجعان به پلیس راهور، سیستمی کردن توقیف و رفع توقیف قضائی، ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی (تحویل ۲هزار دستگاه به مالکان) و ... از جمله این اقدامات است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه ادامه داد: ۶۰ درصد این خودرو‌ها به خاطر تخلفات رانندگی توقیف شده‌اند و ۴۰ درصد نیز مربوط به تخلفات در حوزه انتظامی است که دستور قضایی دارد و برای ترخیص هم به دستور قضایی نیازمند است.

او افزود: خودرو‌های فرسوده و خودرو‌هایی که هیچگونه سابقه‌ای در سامانه شماره‌گذاری پلیس ندارند از این خدمات مستثنی هستند.

شیری درخصوص پرداخت عوارض شهرداری و داشتن معاینه فنی خودرو‌های توقیفی، گفت: هیچ الزامی برای پرداخت عوارض شهرداری برای خودرو‌های ترخیصی و نیاز به معاینه فنی وجود ندارد و مالکان یا متصرفان بعد از ترخیص لازم است نسبت به پرداخت و انجام آن‌ها اقدام کنند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.