سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین جشنواره هیوا در کوثر برگزار می‌شود

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان کوثر گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده دومین جشنواره هیوا در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جهانگیر شهبازی، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کوثر گفت: اقدامات اولیه برای برگزاری دومین جشنواره هیوا محصول استراتژیک و ویژه جنوب استان اردبیل و منطقه گیوی انجام شده است.

او افزود: این جشنواره که پارسال برای اولین بار توسط اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان برگزار شد، امسال و برای دومین بار پیاپی در باغات شهر گیوی برگزار خواهد شد.

شهبازی هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی ظرفیت‌های گردشگری باغ شهر بزرگ ایران(گیوی) اعلام کرد و گفت: میوه هیوا(به) مهم‌ترین محصول کشاورزی منطقه جنوب استان بوده و برندسازی آن به عنوان یک قابلیت مهم گردشگری ضروری است.

او بیان کرد: شهر گیوی دارای جذابیت‌های منحصر به‌فرد طبیعی و تاریخی است و در نظر داریم تا به بهانه برگزاری چنین جشنواره‌هایی این ظرفیت‌ها را معرفی  کرده و بشناسانیم.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کوثر ادامه داد: امسال هم به دلیل شرایط خاص بهداشتی این جشنواره به صورت محدود برگزار و از ظرفیت فضای مجازی استفاده بیشتری خواهیم کرد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.