سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست سازمان صمت خراسان رضوی:

در بازار خراسان رضوی کمبود کالا نداریم

سرپرست سازمان صمت خراسان رضوی گفت: در بازار خراسان رضوی عرضه کالا در شرایط مناسبی است و کمبودی نداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جوادخزاعی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در بازار خراسان رضوی عرضه کالا در شرایط مناسبی است و کمبودی از این نظر وجود ندارد. با توجه به گرانی صورت گرفته برخی از کالاها، سازمان صمت با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و نظارتی ذیربط به‌دنبال برگشت قیمت‌ها به قبل است.

او از نحوه نظارت و بازرسی بر عرضه کالا را در دو بخش تولید و بازار عنوان کرد و افزود: در هر دو بخش با رصد مستمر با متخلفان برخورد قانونی و پرونده متخلف به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

سرپرست سازمان صمت به سیستمی و هوشمند شدن نظارت‌ها اشاره کرد و ادامه داد: باتوجه برنامه راهبردی ترسیمی وزارت صمت بزودی سامانه جامع تجارت امکان رصد کالا از تولید تا مصرف را برای نظارت بازرسان فراهم خواهد کرد.

خزاعی بیان کرد: با راه اندازی سامانه جامع تجارت امکان ثبت اطلاعات از مرحله تولید تا عرضه برای فعالان اقتصادی فراهم و انتظار میرود با این اتفاق علاوه بر شفاف سازی، نظارت بر کل فرآیند تولید تا مصرف را به‌طور مستمر سرعت بخشد.

او خبر از پایش میدانی بازرسان صمت از مراکز تولید داده و تصریح کرد: در پایش فوق برای یک مورد پرونده تشکیل و مراتب به تعزیرات حکومتی ارسال و چند مورد دیگر نیز در مرحله تکمیل پرونده قراردارند.


انتهای پیام//ف. ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.