سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۳۷ میلیارد ریال تسهیلات برای عشایر

۳۷ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت برای عشایر چهارمحال وبختیاری اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محسن نادری، معاون توسعه و امور زیربنایی اداره کل امور عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: امسال تاکنون به منظور حمایت از عشایر و رفع مشکلات این قشر ۳۷ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت برای پرداخت به جامعه عشایری استان اختصاص یافته است.

او افزود: این تسهیلات در راستای توسعه طرح‌های زنجیره تولید گوشت قرمز، گیاهان دارویی و صنایع دستی به عشایر پرداخت می‌شود.


بیشتر بخوانید


نادری اضافه کرد: عشایر متقاضی تسهیلات ارزان قیمت برای افزایش تولید گوشت قرمز می‌توانند برای دریافت تسهیلات به اداره امور عشایر شهرستان مراجعه کنند.

او ادامه داد: تسهیلات ارزان قیمت در قالب ماده ۱۰ و ۱۲ به شرکت‌های تعاونی تا ۲ میلیارد تومان، اتحادیه‌ها تا ۶.۵ میلیارد تومان و سایر افراد نیز تا سقف ۵۰میلیون تومان است.

نادری گفت: عشایر استان دارای یک میلیون و ۵۵۰ هزار راس دام سبک هستند.

او به تخصیص ۱۳ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ارزش افزوده استانی و شهرستان به منطقه عشایری دورک در شهرستان لردگان اشاره کرد و گفت: این اعتبارات در راستای ایمنی تردد و سهولت رفت و آمد عشایر و احداث پل معلق اختصاص داده شده است.

نادری اضافه کرد: در چهار ماهه نخست امسال ۲۱ میلیارد ریال اعتبار به امور عشایر شهرستان لردگان اختصاص داده شد که این میزان برای اجرای پروژه‌های عمرانی مناطق عشایری هزینه شود.

او افزود: این پروژه‌ها شامل آبرسانی پایدار و سیار، توسعه ایلراه‌های عشایری، احداث پل و تهیه و توزیع پکیج‌های خورشیدی در مناطق عشایری است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.