از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای چهارمحال و بختیاری و اعتبارات توازن بیش از ۵۷ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عشایری استان اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محسن نادری معاون توسعه عمران و امور زیر بنایی اداره کل امور عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استان و اعتبارات توازن بیش از ۵۷ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عشایری استان اختصاص یافت.

او افزود: این میزان اعتبار نسبت به پارسال بیش از ۷۰ درصد افزایش داشته است که این نشان از توجه ویژه مسئولان استان به جامعه عشایری دارد.


بیشتر بخوانید


نادری با اشاره به جمعت بالای عشایر در این استان اضافه کرد: این میزان اعتبار جوابگوی نیاز‌های حداقلی عشایر نیست و اجرایی طرح‌های مختلف در حوزه عشایری نیازمند توجه ویژه مسئولان ملی و استانی از محل تخصیص سایر اعتبارات است.

او ادامه داد: این اعتبارات که از محل سرفصل حوزه کشاورزی به امور عشایر استان اختصاص داده شد، براساس شاخص‌های مهم جمعیتی در جلسات کمیته برنامه‌ریزی شهرستانی بین شهرستان‌های عشایری توزیع شد.

نادری گفت: این اعتبارات برای اجرای پروژه‌های ایلراه‌های عشایری، بهسازی چشمه، احداث آبشخور‌های دامی و آبرسانی سیار به عشایر استان هزینه می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.