سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعطای گرنت جوانه به شش طرح در حوزه ICT

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، از موافقت شورای پذیرش پارک فاوا با اعطای گرنت جوانه به شش طرح پذیرفته شده در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد گفت: به منظور زمینه‌سازی حرکت دانشگاه‌های استان به سوی دانشگاه کارآفرین و همچنین حمایت از صاحبان ایده‌های فناور در جهت تولید نمونه اولیه، شورای پذیرش پارک فاوا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با پرداخت تسهیلات به شش طرح دارای ایده‌های فناورانه و بازارگرا، برای حمایت در قالب طرح گرنت جوانه، موافقت کرد.

او معیار‌های ارزیابی طرح‌های واصله را، ارزش فناورانه، پیچیدگی فنی، میزان نوآوری، سهم دانش از ارزش افزوده و شیوه دستیابی طرح عنوان کرد.

پاکدل اظهار داشت: طرح‌های ارسالی با موضوعات مختلف در زمینه شبکه LTE، رادار، انرژی هیبریدی، سیستم‌های پرتابل تشخیص و خطا در مبتلایان به بیماری بوده است که توسط داوران فنی صاحب نظر و توانمند مورد ارزیابی قرار گرفته است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد تصریح کرد: شش طرح مذکور از دانشگاه علوم پزشکی یزد و دانشگاه یزد ارائه شده است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.