سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حدود ۲۵۰۰ شرکت تعاونی در سیستان و بلوچستان فعال هستند

مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: توسعه با مشارکت مردم قابل تحقق است که در این زمینه ۲ هزار و ۴۶۸ شرکت تعاونی فعال در بخش‌های اشتغال، صنعت، خدمات و کشاورزی این استان فعالیت می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهرداد جهاندیده ،مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در آیین تجلیل از تعاونی‌های برتر سیستان و بلوچستان با حضور استاندار و شماری از مسوولان اظهارداشت: بخش تعاون در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ تعاونی بویژه در حوزه‌های تخصصی و برگزاری دوره‌های آموزشی با رویکرد گسترش آموزش‌های عمومی و تخصصی مربوط به تعاون، کار، تامین اجتماعی، مالی، تعاونی و حسابرسی فعال است.

وی افزود: پارسال ۴۴ دوره آموزشی با توجه به شرایط ویروس کرونا عمدتا به صورت مجازی برگزار شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه افزون بر یکهزار و ۴۰۰ مورد بازرسی از تعاونی‌ها در استان انجام شده است، بیان کرد: پارسال ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات به تعاونی‌ها پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش مسکن ملی نیز اقدامات موثری صورت گرفته بطوریکه ۱۷ تعاونی مسکن با ۲ هزار و ۸۰۰ نفر عضو در سیستان و بلوچستان فعالیت دارند.
جهاندیده خاطرنشان کرد: امروز از تعاونی های برتر استان تجلیل خواهد شد که الگوهای موفق توسعه بوده اند.

وی ادامه داد: بعد از ثبت‌نام و داوری انجام شده و طی مراحل مختلف ۱۲ شرکت تعاونی برتر معرفی و تجلیل شدند و یک تعاونی نیز در حوزه ملی مورد تجلیل قرار گرفت.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.