به مناسبت هفته تعاون مدیران تعاونی های برتر نیکشهر با امام جمعه این منطقه دیدار کردند.

مصلح امیری رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نیکشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  ضمن تبریک هفته " تعاون " گفت : تعاونی ها نقش مهمی در افزایش ظرفیت تولید و درآمد زایی دارند و باید به این موضوع بیش از پیش توجه کرد.

او گفت : فراهم کردن زمینه گسترش فعالیت تعاونی ها و حمایت از نخبگان و تعاونی های برتر می تواند گام مهمی برای رونق تولید باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی یعقوبی امام جمعه شهرستان نیکشهر در دیدار با تعاونگران برتر و نمونه با تبریک هفته تعاون گفت : رونق فرهنگ تعاون از طریق تشکیل شرکت های تعاونی ، افزایش سرمایه گذاری، برنامه های آموزشی کلان و بنیادی و ارتقاء مسئولیت پذیری اجتماعی یک نیاز اساسی است .

وی بیان کرد: شهرستان نیکشهر از ظرفیت های فراوانی برخوردار است که با شناسایی دقیق این ظرفیت ها و استفاده مطلوب از آنها ، زمینه رونق هر چه بیشتر این شهرستان فراهم خواهد شد‌.

امام جمعه شهرستان نیکشهر اظهار داشت: مسئولان باید از تمامی منابع و ابزار های مورد نیاز در راستای حمایت و پشتیبانی از تعاونی ها و کار آفرینان در شهرستان نیکشهر استفاده کنند.

بشیر احمد رئیسی زاده معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان نیکشهر در ادامه گفت : آغاز هفته تعاون فرصت ارزشمندی برای بازخوانی اهداف ، برنامه ها و تبیین جایگاه تعاونی ها و نقش موثر آنها در رشد و شکوفایی اقتصادی است .

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص تعاون که فرمودند؛ "یکی از راه حل ها و اساسی ترین ، منطقی ترین و بنیادی ترین کارهایی که می تواند در این کشور برای استقرار عدالت انجام بگیرد ، تعاون است "عنوان کرد: تعاونی ها نمادی از همبستگی ، مشارکت ، اتحاد و مسئولیت پذیری اجتماعی هستند.

معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان نیکشهر خاطر نشان کرد: مسائل و مشکلات تعاونگران در کار گروه رفع موانع تولید شهرستان مطرح و پیگیری خواهد شد.

رحیم بخش بلیدئی معاون عمرانی فرمانداری نیکشهر نیز با تبریک هفته تعاون افزود: تعاونی ها در توانمند سازی و ایجاد اشتغال برای اقشار مختلف مردم برای طراحی و اجرای برنامه های زود بازده نقش بسزایی دارند.

او گفت: چشم انداز همه دستگاه ها و مسئولان باید احیای تعاونی غیرفعال و حمایت همه جانبه در راستای تقویت چرخه تولید باشد.

در پایان نیز از تعاونگران برتر و نمونه شهرستان نیکشهر به پاس همت و تلاش جهت اشتغالزایی و کارآفرینی با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار