سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره بهار بندگی در دانشگاه شهرکرد

آیین اختتامیه جشنواره بهار بندگی و مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز شهرکرد در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سعید کریمی رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: اولین جشنواره رمضانی بهار بندگی ویژه دانشگاهیان استان چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولان استانی به صورت حضوری و برخط در این دانشگاه برگزار شد و در این آیین شاهد تاثیرگذاری جشنواره و ایجاد شور و نشاط در بین اساتید، کارکنان و دانشجویان بودیم.

حجت‌الاسلام سعید صفی مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه شهرکرد افزود: با مجاهدت مسئولین و کارکنان دفاتر نهاد در دانشگاه‌های استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، شاهد اجرای برنامه‌های مشارکتی خوبی در سطح دانشگاه‌های استان و خارج از دانشگاه بوده ایم.


بیشتر بخوانید


او اضافه کرد: در جشنواره بهار بندگی برنامه‌های متنوعی از جمله برنامه‌های قرآنی، ضیافت اندیشه اساتید، مسابقه کتابخوانی، آموزش‌های مجازی و اجرای مسابقات مختلف در پنج سطح اساتید، کارکنان، خانواده اساتید و کارکنان و دانشجویان در دو بخش دانشجویان مجرد و متاهل اجرا شد.

حجت‌الاسلام صفی اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ هزار ساعت برنامه آموزشی برای بیش از یک هزار نفر شرکت کننده در برنامه‌ها در نظر گرفته و اجرا شد.

او تصریح کرد: در پایان این جشنواره ۸۱ نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند که از این تعداد ۳۶ نفر از دانشگاه شهرکرد، ۱۰ نفر از دانشگاه علوم پزشکی، ۱۲ نفر از دانشگاه پیام نور، ۱۲ نفر از دانشگاه آزاد، ۹ نفر دانشگاه فرهنگیان و دو نفر از دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بودند که با اهدای جوایز مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

حجت‌الاسلام صفی ادامه داد: حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان از سال ۱۳۹۴ در استان تاسیس شد و این حوزه تا کنون یک هزار و ۲۶۵ معرفت جو داشته که ۴۳۶ نفر برادر و ۸۲۹ نفر از خواهران است و ۷۰ درصد از شرکت کنندگان در این مرکز از دانشگاه شهرکرد بوده اند.

گفتنی است در پایان این آیین، مراسم تکریم و معارفه مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز شهرکرد نیز برگزار شد و حجت الاسلام مالک حسنی به عنوان مدیر جدید این حوزه معرفی شد و از زحمات حجت‌الاسلام باقر مختاری نیز با اهدا لوح سپاس، تقدیر شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.