سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشان: بازیکنان جوان باید شایستگی خود را در تیم ملی فوتبال ایران نشان دهند

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص بازی تیم ملی ایران و عراق در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ توضیحاتی را بیان کرد.

حمید درخشان کارشناس فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد بازی تیم های ملی فوتبال ایران و عراق در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: ما باید پیروزی در بازی نخست را فراموش کنیم و تمام فکر و ذهن خود را روی بازی با تیم ملی فوتبال عراق متمرکز کنیم. تیم ملی عراق هم بازی‌های تدارکاتی زیادی داشته و برنامه ریزی‌های دقیقی برای مسابقات انتخابی جام جهانی انجام داده است. عراقی‌ها تغییرات زیادی در ترکیب و ساختار تیم خود داشتند. این تغییرات در بازی مقابل تیم ملی فوتبال کره جنوبی قابل مشاهده بود. تیم ملی عراق در اولین دیدار خود در مرحله انتخابی جام جهانی توانست تیم ملی فوتبال کره جنوبی را با نتیجه بدون گل در خاک کره جنوبی متوقف کند.

او ادامه داد: فیزیکی و تکنیکی بودن بازیکنان تیم ملی فوتبال عراق همیشه باعث می شود که تیم ملی ما مقابل این تیم با مشکل مواجه شود. عراق یکی از تیم‌هایی است که می‌خواهد بعد از چندین سال به مسابقات نهایی جام جهانی راه پیدا کند. ما یک تیم خوب به همراه بازیکنانی ارزشمند داریم. اضافه شدن سردار آزمون به ترکیب تیم ملی می‌تواند خط حمله ما را قوی‌تر کند.

او ادامه داد: نداشتن تمرینات و بازی‌های تدارکاتی، مشکلات زیادی را روی شکل بازی تیم ایجاد می‌کند. ممکن نیست تیمی که دو روز در اردو بوده را با تیمی که ماه‌ها در اردو‌های مختلف بوده و بازی تدارکاتی بسیار زیادی انجام داده است را با هم مقایسه کرد. امیدوارم بازیکنان تیم ملی با تلاش و پشتکار بتوانند تیم ملی فوتبال عراق را شکست دهند.

او در خصوص بازیکنان جوان دعوت شده به اردوی تیم ملی گفت: ما به نظر سرمربی تیم ملی فوتبال برای دعوت بازیکنان جوان به تیم ملی فوتبال احترام می‌گذاریم. بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال باید شایستگی خود را نشان دهند. امیدوارم بازیکنان جوان در تیم ملی بدرخشند و باعث افتخار و سربلندی تیم ملی و کشورمان شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.