سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی با تیم ملی عراق توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عراق اظهار داشت: بازی‌های ما همیشه مقابل عراق سخت بوده و ما احترام زیادی برای این تیم قائل هستیم، چون آن‌ها بازیکنان با کیفیتی دارند.

آزمون درباره  تکرار گلزنی هایش مقابل عراق عنوان کرد: من ۳ گل به عراق زده ام و فردا هم امیدوارم این کار را به خوبی انجام بدهم و  دوباره گل بزنم تا در نهایت تیم ملی ایران به برتری برسد.

او افزود: البته به بازیکنان تیم ملی خیلی اطمینان دارم و از اینکه کنار آن‌ها بازی می‌کنم لذت می‌برم. امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم تا ۳ امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان عنوان کرد: به طور حتم  از شرایط راضی بوده و آماده این بازی هستم. اگر در ترکیب تیم ملی فوتبال حضور داشته باشم، صد در صد به تیم ملی کمک می‌کنم به خصوص وقتی که بازی‌ها مهم، سخت و حساس باشند. همه تمرکزم را روی بازی می‌گذارم. در بازی اول محروم بودم و خیلی دوست داشتم بازی کنم.  

آزمون تاکید کرد: وقتی لیگ تعطیل می‌شود شاید بازیکنان داخلی خیلی آماده نباشند، اما در کل آماده هستیم و  با حضور اسکوچیچ کنار زمین شرایط خیلی فرق می‌کند. اگر ما خوب  آماده باشیم به طور حتم  می‌توانیم با هر تیمی فوتبال خوبی بازی کنیم.

او درباره اینکه بازیکنان به دلیل تکراری بودن دیدار‌های عراق و ایران در این سال‌ها آیا شناخت کافی از رقیب فردای تیم ملی  ایران دارند یا خیر گفت: ما بازیکنان با تجربه و با کیفیت زیادی داریم  و به همین دلیل ابتدای صحبت هایم گفتم که از بازی کنار آن‌ها لذت می‌برم. برای دیدار فردا صد در صد آماده هستیم.

مهاجم تیم ملی درباره غیبت تماشاگران در این بازی گفت: به طور حتم این موضوع تاثیر گذار است و بازیکن صد در صد از بازی لذت نمی‌برد. امیدوارم هواداران زودتر بتوانند به ورزشگاه‌ها بیایند. حق مردم کشور‌ها است که از تیم ملی کشورشان حمایت کنند. امیدوارم شیوع ویروس کرونا زوتر تمام شود تا شاهد حضور تماشاگران باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عاشق سردار
۰۹:۵۶ ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
میتونی غول آسیا میتونی شیر مرد ایرانی میتونی پلنگ ترکمن صحرا...
آخرین اخبار