سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 دادستان عمومی و انقلاب هشترود مطرح کرد؛

نواقص اورژانس اجتماعی هشترود رفع شود

 دادستان عمومی و انقلاب هشترود گفت: قرار گرفتن ۸۰ کیلومتر از آزادراه پیامبر اعظم (ص) و جاده ترانزیتی تبریز - تهران در محدوده شهرستان و عبور راه‌آهن از این شهرستان رفع نواقص اورژانس اجتماعی ۱۲۳ را دارای اهمیت دوچنان کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،قشلاقی دادستان عمومی و انقلاب هشترود در حاشیه بازدید از اورژانس اجتماعی، با اشاره به نبود خودروی ویژه و فضای محدود برای نگهداری افراد، اظهار داشت: از مسئولان بهزیستی استانی و شهرستانی انتظار می‌رود تا فضای مناسبی برای نگهداری افراد در این اورژانس احداث کنند.

او خدمت‌رسانی بهزیستی را توفیق الهی و مشمول خیر و برکت دانست و اضافه کرد: نقش اورژانس اجتماعی در مدیریت آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر است و ضرورت رفع نواقص اورژانس هشترود بیش از پیش احساس می‌شود.

 کریمی رئیس اداره بهزیستی هشترود نیز در این بازید بیان کرد: از اول امسال ۳۰۰ مورد خدمات توسط اورژانس اجتماعی ۱۲۳ در هشترود اعم از خدمات مشاوره، مداخله در بحران، خط سیار و ارجاع به سایر ارگان‌ها انجام شده است.

او طلاق، همسرآزاری و اختلاف خانوادگی را از مهمترین موارد ارتباط شده با اورژانس اجتماعی هشترود عنوان کرد.

کریمی اظهار داشت: اورژانس اجتماعی در حال حاضر شامل چهار فعالیت مرکز مداخله در بحران فردی، خانوادگی و اجتماعی (مرکز مادر اورژانس اجتماعی)، پایگاه خدمات اجتماعی، خط تلفن اورژانس اجتماعی ۱۲۳ و خدمات سیار اورژانس اجتماعی را انجام می‌دهد.

او گفت: گروه‌های هدف این برنامه نیز زوجین متقاضی طلاق و افراد دارای اختلاف خانوادگی حاد، زنان و دختران آسیب‌دیده اجتماعی، کودکان کار و خیابان، همسران و کودکان آزاردیده، دختران و پسران فراری از منزل و سایر افرادی هستند که به هر دلیل در شرایط بحرانی قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.