سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی بیش از ۳ هزار مکان برای اجرای طرح نیروگاه خورشیدی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی از شناسایی ۳ هزار و ۸۱۶ مکان برای اجرای طرح نیروگاه خورشیدی از پارسال تاکنون خبر داد.

سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۸۱۶ مکان برای اجرای طرح نیروگاه خورشیدی در استان شناسایی شده است گفت: از این تعداد هزار و ۱۷۵ مکان دارای فضای مناسب برای احداث نیروگاه خورشیدی است.

او با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح کمک به وضعیت اقتصادی و معیشت خانواده‌های مددجویان کمیته امداد امام خمینی استان است افزود: با اجرای این طرح هزار و ۱۷۵ نفر مشغول به کار خواهند شد.

سلم آبادی با بیان اینکه قرار بود تفاهم نامه‌ای برای اجرای طرح نیروگاه‌های خورشیدی بین سازمان مدیریت برنامه ریزی استان و کمیته امداد امام خمینی منعقد شود اظهار کرد: تأمین اعتبار از سوی سازمان مدیریت برنامه ریزی استان انجام نشده است و به همین دلیل در حال حاضر طرح نیروگاه خورشیدی در استان با تعداد پایین تری در حال اجرا است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ادامه داد: از سال ۹۷ تاکنون نزدیک به ۲٠٠ نیروگاه خورشیدی توسط کمیته امداد امام خمینی استان راه اندازی شده است.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.