سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح زمین چمن مصنوعی در دلگان

زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای کَهنَک لَدی Kahnak Ladi شهرستان دلگان با حضور معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولین افتتاح شد .

محسن دُرّانی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت : هفتمین زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال دلگان با هدف توسعه اماکن ورزشی و توسعه فرهنگ ورزش در بین نوجوانان و جوانان در روستای کهنک لدی این شهرستان به بهره برداری رسید ‌.

محسن دُرّانی افزود : این زمین ۱۳۵۰ مترمربع مساحت دارد و با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و بنیاد مستضعفان استان و با اعتباری افزون بر ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احداث شده که در آیینی به بهره برداری رسید .

درانی تصریح کرد : تاکنون ۷ زمین چمن مصنوعی در شهرستان دلگان افتتاح شده و اداره کل ورزش و جوانان قصد دارد با هدف توسعه اماکن ورزشی ، این قبیل اماکن و بسترهای ورزشی را با همکاری فرمانداری ها در استان گسترش دهد .

جان محمد بامری ، رییس اداره ورزش و جوانان دلگان نیز گفت : با افتتاح این زمین چمن مصنوعی بیش از ۸۰۰ خانوار روستایی با جمعیتی بیش از ۳۲۰۰ نفر ساکن در منطقه از امکانات این زمین ورزشی بهره مند شدند .

روستای کهنک لدی در ۵ کیلومتری شمال غرب مرکز شهرستان دلگان قرار دارد.

انتهای پیام/.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.